بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

درباره ی باران

راه اندازی استخر

1390/4/27 19:34
نویسنده : مامان باران
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

امروز استخر بهارو راه اندازی کردم تا این دو ماه تابستون که هوا هم خیلی گرمه بریدو حسابی آب بازی کنید

عاشق آب بازی هستی برای ما زیاد عجیب نیست چون بهار هم همینطور بود و هست.

خلاصه استخرو پر آب کردم و با بهار رفتید و بازی کردید ولی چون فضولی می کردی و همش راه می رفتی و می افتادی ترسیدم و از آب اوردمت بیرون خیلی گریه کردی . شیر خوردی و خوابیدی.

آب تنی

آب تنی

آب تنی

عمه مهناز و عمو رضا امروز رفتند ولی بچه ها رو با خودشون نبردند حالا دیگه باید رسیده باشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
27 تیر 90 20:21
سلام خیلی دختر بانمکی دارید من لینکتون کردم اگه خواستید لینکم کنید مرسی
مامان هانیه سادات
31 تیر 90 3:07
سلام. من هم از آشنایی با شما خوشحالم. راستی باران جون خیلی نازه. خدا حفظش کنه. با اجازه لینکت کردم.