بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

درباره ی باران

گل مامان باران خانم

1390/5/20 16:59
نویسنده : مامان باران
1,313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم باران (دالـــــــــــــــــی)

الان قبل از اینکه بخوابی داشتی تاب تاب عباسی می خوندی کاری به کسی نداشتی راه می رفتی و واسه خودت زمزمه می کردی

بابا که میاد خونه می خواد یه استراحتی بکنه و بره دوباره سر کار ول کن بابا نبودی همش می گفتی بغل دده بابا هم یکم بغلت کرد ولی به یکم راضی نبودی

دیشب هم که فیلمی شده بودی بابا می خواست بره از روبرو برات پمپرز بخره کلی گریه کردی و منم اسرار به بابا که ببرش ولی بابا رفت و تو رو نبرد وقتی برگشت خونه انقد گریه کردی که بابا بردت و برات پفک خرید وقتی از خیابون می خواست ردت کنه دوباره گریه کردی که می خوام خودم راه برم دیگه فکر کنم بابا فهمیده من تو خونه از دستت چی می کشم اونم با زبون روزه (شوخی کردم بابا به دل نگیر )

دیشب مامان جون اینا اومدن خونمون و یه شب خوب رو سپری کردیم.

شادی هم اومده بود باشون شهرزاد و دلارام جون یکشنبه ی گذشته رفتن کرج

چند روز پیش با بهار رفتین تو استخر بازی کنید به خاطر خانم استخر رو کم عمق کردیم که یبار نیفتی تو آب اوفه بشی ولی خیلی آجی بهار و اذیت کردی اشکال نداره بزرگ می شید دو تاتون یادتون میره.

باران

باران

 

باران    باران

هر کی این عکسا رو ببینه فکر می کنه چقد باران غذا می خوره نه بابا این خبرا نیست این ظرف خوشگلو برات خریدم که شاید توش غذا بخوری ولی نه بازم فایده ای نداشت.

باران باران و بهار باران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نازنین زهرا
21 مرداد 90 1:48
سلام دقت کردم به عکس های این خانم خوشکله متوجه شدید ماشالله هزار ماشالله دیگه داره برا خودش خانمی میشه و بزرگ شده آخه دختر قشنگ چرا به به نمی خوری اینقدر مامانی مهربونتو حرص میدی یه بوس آبدار برای باران عزیزم



مرسی که انقدر با محبتی
مامان النا
22 مرداد 90 0:47
سلام ،باران جان ماشاالله بزرگ شده،این عکسش با بهار خیلی خوشکل افتاده



مرسی چشمات خوشگل می بینه
مامان مریم
23 مرداد 90 3:08
سلام منم مامان بارانم .چه بارانی شما بانمکه .باران من هم .هم سن باران گلی شماست. خوشحال میشم به ما سر بزنید .روی ماه باران گلی رو میبوسم همیشه سلامت وشاد باشی باران خانمی


سلام شما هم باران گلتونو ببوسیدحتما بهتون سر می زنم
مامان نيروانا
23 مرداد 90 8:19
سلام دوست عزيزم، ماشالا به دختراي نازتون. لينكشون كردم. خدا حفظشون كنه براتون. منم چندوقته هي به بابايي ميگم استخر نيروانا رو راه بندازه آب بازي كنه هنوز به انجام نرسيده. هميشه خوش باشن الهي. يه چيزي بگم الهي هميشه سلامت باشن كه اگه مريض بشن شيطنتاشون تبديل به بهونه گيري ميشه و آدم واقعاً‌ كلافه ميشه. بازم به ما سر بزنين.


حتما
مامان جون
24 مرداد 90 15:35
سلام مامانی

انشالله که زودتر بزرگ بشه
وای مامانی چقدر من کم حافظه هستم
اصلا دقت نکرده بودم باران وبهار با هم اجی هستنخدا هر دوتا گلتو برات حفظ کنه
هر ودو شون که خیلی نازن


شما لطف دارید