بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

درباره ی باران

یه کار جالب

1390/6/29 19:00
نویسنده : مامان باران
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پریروزا نشسته بودم پای کامپیوتر اومدی بهم گفتی مامان بغل کن گفتم باشه صبر کن .....

 

دوباره چند دقیقه بعد گفتی مامان بغل کن گفتم باشه.... و به کارم ادامه دادم بازم خانمی کردی و چیزی

 

نگفتی چند دقیقه ی دیگه صبر کردی بعد اومدی آروم از پایین دکمه ی کامپیوتر رو فشار دادی انقدر محو

 

کارم بودم که ندیدمت فقط دیدم یهو کامپیوتر خاموش شد و بعد دیدم کار شماست با عصبانیت نگات

 

کردم تو هم چپ چپ منو نگاه کردی و گفتی بغل کن ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تیارا
30 شهریور 90 16:23
سلم باران خانوم خوشگل وقتی خاطراتت رو میخوندم گفتم چه دختر با نمکی .خوش به حال مادرش که چقد مادرشو می خندونه من یه خواهر خوشگل دارم مثل تو تو هم بیا تو وبلاگم ببین.کی بشه منم بزرگ شم مثل تو بانمک و خوشگل.
سارا-سبا
31 شهریور 90 20:30
سلام خوبيد؟باران جوون خوبه؟چه خبرا؟ ما برگشتيم آخي چه بامزه منم وقتي با مامانم كار دارم از هر ترفندي استفاده مي كنم تا به دستش بيارم شاد باشيد