بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

درباره ی باران

باران و پروژه ی عکس گرفتن

1390/7/29 11:11
نویسنده : مامان باران
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

باران این روزا عاشق عکس گرفتنه چه ازش عکس بگیریم چه ازمون عکس بگیره اگه دوربین دستمون باشه که ازش عکس می گیریم اگه دوربین دستمون نباشه اداشو با دستمون در می یاریم باران هم از رو نمی ره می گه یتی دیده یتی دیده

ولی بعضی وقتا که لج می کنه فیلمی میشه برا خودش

 

باران           باران باران

باران

                    باران

 

ولی بعد از کلی تلاش بالاخره موفق شدم

 

باران

باران

 عکس بعدی رو یکم روش کار کردم

 

باران

 

وقتی از باران عکس می گیریم هنوز کارمون تموم نشده می پره جلو می گه بینم بینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عاشق باران
29 مهر 90 14:15
سلام ممنون که پیش ما اومد عکس دومی باران جان خیلی ناز شده ببوسید شیرین زبون رو


مرسی عزیزم
مامان گیسو
1 آبان 90 3:12
سلام دوستم خوبی؟ ماشاا... خیلی نازه دوستم تو رو خدا منو ببخش به خدا خیلی شرمنده شدم نظرت رو خوندم برات خصوصی رمزها رو گذاشتم
مامان نازنین زهرا
1 آبان 90 10:11
مامان جون
3 آبان 90 23:25
سلام مامانی بازم خوبه که خلاصه ازش عکس میگیرین وخوب در مییاد
سارا-سبا
4 آبان 90 20:49
خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم با يه مطلب جديد آپ هستيم خوشحال مي شيم سر بزنيد
سارا
11 آبان 90 20:27
سلام سلام خوبيد خوشيد؟ببخشيد زودي اومدم كه زودم برم مي خواستم بهتون بگم دقيقا 4روز ديگه تولد من و سبا هست من مي خوام سبارو غافلگير كنم تو وبلاگمون و براش الان يه مطلب نوشتم كه تاريخ انتشارش 15 آبان از الان شما دعوت هستيد فقط لطفا تا قبلش نظر نزاريد در رابطه با تولد اميدوارم كه بتونيم با كمكتون يه جشن خوب راش تووبلاگمون بگيريم پس 15آبان يادتون نره ها خب؟ مرسي مثل هميشه
مریم
16 آبان 90 12:45
سلام من خیلی اتفاقی اینجا اومدم. تبریک میگم. دختر نازی دارید و دختر تون مادر قدرتمندی داره. اسم دختر من هم باران ه. نه ماهشه .خوندن مطالب شما برام خیلی مفید بود بازم میام اینجا. برای باران جون و شما ارزوی سلامتی و موفقیت دارم