بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

درباره ی باران

یک گام به سمت اقتصاد نوین

1391/2/19 20:13
نویسنده : مامان باران
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک دو هفته است که مامیت نمی کنم دیگه بزرگ شدی البته اینم باید بگم که خیلی لجبازی و با اینکه

دستشویی داری و کلی من و بابا اصرارت می کنیم که ببریمت دستشویی قبول نمی کنی و آخرش ......

ولی در کل فکر نمی کردم انقدر سریع یاد بگیری الآن فقط موقع خواب و بیرون رفتن مامیت می کنم .

ولی فعلا قصد ندارم شیشه شیر رو ازت بگیرم فکر نکنی نمی تونم ها اگه امروز تصمیم بگیرم دیگه شیشه

شیر تو خونه نمی بینی ولی فعلا راحت باش شیر برای محکم کردن استخونات خوبه می ترسم شیشه شیر

رو ازت بگیرم دیگه تنبلیم بشه یا فراموش کنم شیرتو به موقع بت بدم .

الآن خوابی و باید یواش یواش بیدارت کنم وگرنه شب خوابت نمی بره و بدبختمون می کنی .

بااااااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 91 17:41
سلام سلام خوبيد دلم براتون تنگ شده با عكساي جديد زينب بروزم