بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

درباره ی باران

آنچه گذشت

1391/4/26 20:23
نویسنده : مامان باران
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران گلم امروز که اومدم سراغ وبلاگت تقریبا یک ماه و اندی است که بازش نکردم امسال تابستون خیلی خودمو مشغول کردم اولش که ثبت نام کردم کلاس خیاطی من که قبلا که شما نبودید تقریبا 15 سال پیش کلاس خیاطی رفته بودم ولی تمومش نکردم لباس هم زیاد ندوختم الان گفتم برم ادامه بدم که بتونم در حد یه خیاط آماتور لباس بدوزم که رفتم و خیلی استفاده کردم دست خانم سالمی هم درد نکنه یکشنبه گذشته یعنی دیروز پایان دوره ی یک ماه ی من بود که نسبت به این جلسات خیلی خیاطیم پیشرفت کرد حالا سر فرصت چند تا لباس خوشکل برات می دوزم  .

هم زمان با کلاس خیاطی باشگاه هم می رفتم که زیاد ادامه ش ندادم چون دلم نمی یومد بخاطر ورزش تو و بهارو تنها بزارم .

بهارو هم ثبت نام کردیم زبانکده ترم اول (get ready 1A) که فردا امتحانشو می ده و تموم می شه و تو خیلی اذیت شدی هر موقع می رفتیم زبانکده هنوز وارد نشده شروع می کردی غر زدن که البته حق داشتی حالا برا ترم دومش باید یه فکری کنیم.

و از همه مهمتر عمل تو بود دختر گل نازم که واقعا برای پدر و مادرت سخت بود خیلی اذیت شدیم .

عمل فتق کشاله ی ران سمت چپ و راست در تاریخ91/4/4 توسط دکتر استادیان

خدا رو شکر به خیر گذشت ........

هفته ی پیش فکر کنم دوشنبه بود که رفتیم عکاسی و از تو و بهار چند تا عکس گرفتیم ایشالله عکسای مربوط به این پست رو تو پست های بعدی می زارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
15 مرداد 91 13:02
سلام خیلی دلم براتون تنگ شده بود خسته نباشی خانم خدا بد نده چرا باران جونم عمل شده الهی بازم خدا رو شکر که عمل خوبی داشته انشالله همیشه سالم و سرحال باشه عزیزم از طرف من ببوسش