بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

درباره ی باران

هولا هولا

1390/3/10 19:45
نویسنده : مامان باران
628 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که یاد گرفتی وقتی آهنگ برات می زاریم می رقصی

وقتی آهنگ تموم شد برا خودت دست می زنی و می گی هولا هولا ......

هورا هورا کردن رو از بهار یاد گرفتی کلا هر کاری بهار انجام می ده تو تکرار

می کنی به خاطر همین به بهار می گم همیشه کارای خوب بکن تا باران هم

یاد بگیره.

امروز صبح زود ساعت پنج از خواب بیدار شدی اومدی پیشم گفتی آب

بعد خودت راه افتادی طرف آشپزخونه منم دنبالت

تو آشپزخونه اشاره کردی به چراغ و گفتی : این این منم چراغو روشن کردم

برات آب ریختم تو لیوانت خوردی بعد گفتی بییم(یعنی بریم)

خواستیم بریم بخوابیم اشاره کردی به چراغ و گفتی این این منم چراغو خاموش کردم

بعدش جلو جلو راه افتادی طرف اتاق خودت که بخوابی

یعنی اگه می تونستی خودت در یخچالو باز کنی و آب بریزی تو لیوانت اصلا به من

احتیاج نداشتی.

راستی دوباره می خوام قالب وبلاگتو عوض کنم از همون قالبهای نی نی وبلاگ

استفاده می کنم چون امکاناتش بیشتره اگه خودم بعدا طراحی قالب یاد گرفتم

یه قالب خوشگل برات طراحی می کنم.

 

 

و در نهایت خیلی دوست داریم من و بابا و بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)