بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

درباره ی باران

واکسن فردا یادت نره

1390/3/21 16:10
نویسنده : مامان باران
468 بازدید
اشتراک گذاری

فردا باران جون باید ببرمت واکسن بزنی یادمون نره ها.

نمی خوام بترسونمت فقط برا یاد آوریه .

دیشب خونه مامان جون اینا اولش بد اخلاق بودی چون از خواب بیدارت

کرده بودیم ولی بعدش خوب شدی کلی با بچه ها بازی کردی و ذوق

کردی و خندیدی.

هر کی ازت می پرسید چند کیلویی می گفتی هش ولی عجله نکن

فردا معلوم می شه.

وقتی هم رسیدیم خونه انقد کار داشتی که رفتی سراغ کارات و

مطالعاتت.

 

باران در حال مطالعه

بعدشم شیر خوردی و خوابیدی

 

باران در حال شیر خوردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
21 خرداد 90 17:26
وب باران جان خیلی زیباست در صورت تمایل برای تبادل لینگ خبرم کن راستی خوشحالم که همشهری هستیم.من برای گذاشتن عکس مشکل دارم لطفا"راهنماییم کن


شما لطف دارید من شما رو لینک می کنم
من برای گذاشتن عکس با نرم افزاری که داشته باشم حجم عکسو کم می کنم جدیدا از power point 2007 استفاده می کنم
من نمی تونم وارد وبلاگتون بشم با این آدرس لطفا تجدید نظر کنید




مامان زینب
22 خرداد 90 1:57
امیدوارم که اذیت نشه


مرسی که انقد مهربونید واکسن براش نزدن گفتن سه شنبه