بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

درباره ی باران

قد و وزن 18 ماهگی

1390/3/22 21:12
نویسنده : مامان باران
844 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با بهار بردیمت بهداشت که اونجا خانمه اوخت کنه اونم نه یکی دو تا ولی بازم

جون سالم به در بردی گفتن امروز قد و وزن سه شنبه واکسن خیلی ناراحت شدم آخه

واکسنت یه هفته عقب افتاده

گذاشتمت رو ترازو کلی گریه کردی برا چی نمی دونم من که پیشت بودم فکر

کنم بخاطر اینکه صبح زود خوابتو بهم زدم عصبانی بودی اگه گفتی چند کیلو بودی 8

کیلو و 650 گرم فسقلی بازم خوبه از یک سالگی تا الان یک کیلو و 150 گرم رشد

کردی .

خانمه می خواست قدتو اندازه بگیره بازم گریه کردی پیش خودم گفتم حالا

خوبه نمی خوای واکسن بزنی وگرنه اینجا رو می ذاشتی رو سرت قد:76 سانتی متر

(نیم وجبی ) دور سرت هم 46 سانتی متر

من که راضیم خدا رو شکر

 

 

راستی این یکی دو ماه خیلی پیشرفت داشتی ها بازم خدا رو شکر هر روز احساس

می کنم عوض شدی بزرگ شدی چیزای جدید یاد می گیری مثلا دو کلمه اییات شروع

شده (آب بازی - بابا رفت و ....).

از پله بالا می ری اونم پله ی تختخوابتون کار خطرناکی ها این روزا خیلی باید مواظبت

باشم.

باران از پله بالا می ره

فسقلی یا علی می گفتی و می خواستی چرخ خیاطی مامان رو بلند کنی .

علی یارت خدا نگهدارت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان باران
22 خرداد 90 22:57
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی دخترای گلت رو ببوس راستی من باران رو بردم صفا شالبافان اگه خونت اون دوروبراس ببرش پیشش خیلی دکتر خوبیه گفتش همین حدود سنی بهترین موقع واسه سوراخ کردن گوشه
مهرداد
23 خرداد 90 13:11
پله که هیچی تا چند روز دیگه از دیوار و سقف و.... بالا میره


بله شما درست می فرمایید
مدرسه ی مامان ها
23 خرداد 90 15:34
خدا حفظش کنه