بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

درباره ی باران

خیلی مهربونی

1390/3/31 18:48
نویسنده : مامان باران
786 بازدید
اشتراک گذاری

الان بیداری ولی کاری به کار من نداری داری بازی می کنی و می خندی غذاتو خوردی یه نصفه

موز هم خوردی شیرتو خوردی و شیشه شیر رو دادی دستم.

غذا که می خواستم بت بدم اول آجی بهار رو صدا کردی گفتی بها بها بیا به به.

بعدشم یک قاشق دهن تو می ذاشتم یه قاشق دهن بهار

همیشه وقتی می خوایم غذا بخوریم همه مون باید دور میز نشسته باشیم تا تو شروع کنی غذا خوردن وگرنه یکی یکی صدامون می کنی که بیایم غذا بخوریم 

این اخلاقت به خودم رفته از کوچیکیای من که تعریف می کنن یکی مهربونیمه می گن که دور سفره که می نشستیم تا بقیه شروع نمی کردن غذا خوردن تو شروع نمی کردی 

یکی هم ماست خوردن (خیلی ماست دوست داشتم)یه روز که می خواستیم بریم تهران خونه بابا بزرگم وقتی فهمید ما داریم می رسیم یه کاسه ی بزرگ ماست و خیار مخصوص من درست کرده بود خدا رحمتش کنه این کارش هیچوقت یادم نمی ره.

راستی خیلی خوشحالم از اینکه دیگه قطره ی آهن و مولتی ویتامینتو خوب می خوری تازه وقتی خوردی می گی هنوز

باید یاد آوری کنم که من برات قطره ی آهن خارجی می خرم به نام ایرو ویت هم خوشمزه ست هم دندوناتو سیاه نمی کنه اینو نوشتم که اگه بقیه مامانا با قطره ی آهن مشکل دارن حتما ایرو ویت رو امتحان کنند روزی یه سی سی (تجویز دکتره)

قبلا هم برات می خریدم ولی راحت نمی خوردی می ریختم تو شیرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
4 تیر 90 14:39
سلام نازی چه دختر مهربونی ماشالله خدا حفظش کنه خوش به حال آبجی بهار . راستی من میتونم به نازنین زهرا از این قطره بدم هنوز ده ماهشه من خیلی با قطره دادن به دخترم مشکل دارم دهنشو سفت میکنه و نمیخوره حالا وقتی به هزار زحمت خورد نمی ذاره دندونهاشو تمیز کنم


از شش ماهگی میشه ولی برای اطمینان بیشتر با یک دکتر مشورت کنید
الهه
18 خرداد 91 12:27
سلام عزیزم من تازه باهات اشناشدم
منم اهوازی هستم
میخوام ببینم از کجا این قطره رو میگیری گلم!!!


سلام خوشبختم در مورد داروهای خارجی بستگی به واردات آنها دارد ما بار آخر که به داروخانه رفتیم موفق به دریافت این دارو نشدیم و داروی دیگری که باز هم خارجی بود گرفتیم شما هم یا با دکتر داروخانه یا با دکتر گلتون مشورت کنید.