بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

درباره ی باران

درد دل مامان

1390/4/1 15:15
نویسنده : مامان باران
629 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام باران عزیزم

مامان ، یه کتابیو دارم می خونم که خیلی رو روحیه م تاثیر گذاشته، آخه مامانت خیلی احساساتیه

مخصوصا که مطالب کتاب حقیقته یه زندگی نامه س.

یه آدمایی که خیلی ادعای راستی و درستی شون می شه یه کارهایی می کنن خیلی غیر انسانی

یه آدمایی رو متهم به مرگ می کنن که شاید واقعا حقشون نباشه.

یه دادگاه هایی ترتیب می دن که متهم هیچ گونه حق دفاعی از خودش نداشته باشه.

این روزا رسیدم به آخر کتاب و متهم که نقش اول این کتابه اعدام شد.

اگه دختر گلمو ناراحت کردم ببخشید ولی دوست داشتم برات بگم .

 

 

از کارای خودت بگم که دیشب کلی برای مامان جون و بابا جون رقصیدی بابا جون دستاتو می گرفت و تو

می رقصیدی

بعدشم که مامان جون اینا می خواستن برن خونه می خواستی بری باشون و وقتی ما بغلت می کردیم

گریه می کردی آخرشم مامان جون بغلت کرد سوار ماشین شدی و یه دور زدی و با گریه اومدی بغل بابا

خیلی عاشق بیرون رفتنی ولی ما که یه ساعت قبل از اینکه مامان جون اینا بیان رفتیم بیرون یادت رفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
2 تیر 90 10:48
سلام خوبيد؟بابا اين چيزاي ناراحت كننده رو نخون تو روحيه خودتون و گلتون اثر ميذاره .شاد باشيد


سلام شاید حق با شما باشه ولی من احساس می کنم که این حقایق باعث میشه دور و برمونو بهتر ببینیم و چشمامون باز بشه
سارا
2 تیر 90 15:05
سلااام عزیزم ممنون که اومدی پیشم مسی تو خوبی عزیزم؟باران و بهار جون خوبن؟چرا معما عزیزم؟


اول فکر می کردم ازدواج کردید و با هم زندگی می کنید ولی حالا نوشتید نامزدیم در هر صورت خوش باشید و موفق
بابای ایلیا
2 تیر 90 18:00
ممنون که به ما سرزدین باران عزیزو از طرف من ببوس
مامان باران
3 تیر 90 0:08
سلام مرسی که به ما سر زدی میشه اسم کتابتو بپرسم خیلی دلم یه رمان درست و حسابی میخواد اما رسیدگی به باران خیلی وقتمو میگیره ... دخترای گلتو ببوس
مامان فرشته
4 تیر 90 1:13
ایییییییییییی جونم قربونش برم من چقدر نازه ممنون گلم از کامنتت خاله قربونش بره با اون رقصش واییییییییییی چه مامان با احساسی بوسسسسسسسسسس