بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

درباره ی باران

فضول

1390/3/30 15:09
نویسنده : مامان باران
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟

مامان یه تصمیمی گرفته میدونی چیه 

دیگه از این به بعد وقتی تو خوابی میام می شینم پای کامپیوتر یا کتاب خوندن

پس اگه من رو حرفم موندم که سعی می کنم بمونم بدون که این موقع ها که برات نوشتم تو تو

خواب ناز بودی

می خواستم از فضولی هات بگم که وقتی بعدا خوندی خنده ت بگیره

وقتی سرامیکا رو تمیز می کنم می دونی وقتی خیسه نباید پا بزاری از عمد پاتو می زاری رو سرامیکا و دست به کمر می ایستی و صدام می کنی 

منم این جور مواقع هیچی نمی گم چون اگه بخندم فکر می کنی کار خوبی بعدا به خاطر عزیز شدن بیشتر این کارو انجام می دی

اگر هم دعوات کنم که لج می کنی و بیشتر این کارو انجام می دی

پس هیچی نمی گم

تو هم خودت پاتو بر می داری

سی دیا آجی رو پهن می کنی روی زمین وقتی من یا بهار جون می خوایم جمعشون کنیم میای با دو پا می ایستی روشون

من که هیچی نمی گم ولی بهار جون صداش در میاد نمی تونه تحمل کنه

حواست هست  ......  یه سال و نیم بیشتر نداری وروجک

ولی همین کاراتو شب وقتی خوابی برا بابا تعریف می کنم کلی بابا می خنده حالا انگار چکار

کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)